Ett evigvarende oppussingsobjekt!

I 2015 kjøpte mamma dette huset og jeg hjalp til for og skrape isammen penger til egenandelen. Jeg hadde akkurat fått min første jobb og brukte alt jeg tjente på å betale inn på dette og selv bli gjeldsfri etter å ha hatt en stor gjeld over meg siden den dagen jeg ble 18år gammel. Jeg er litt stolt over å ha klart dette men ser nå hvilken jobb som ligger i dette huset. 

 

Hele gangen min var i denne fargen før, vi har fjernet all tapet og under fant vi ett nydelig panel som vi malte over. Mengden med tapet var overveldende og jeg tror jeg skrape 5 lag! Trappen malte jeg faktisk etter at jeg knakk ryggen, men jeg brukte en uke på dette prosjektet. Så lenge man ikke gir seg klarer man alt. Slik ser det ut nå.

 

Vi har 3 bad i dette huset, og i min etasje har det vært folk her og revet og pusset opp igjen. Nå venter vi bare på toalettet slik at vi omsider kan komme tilbake til normalen. Jeg ble ikke fornøgd med fargen, så jeg prøver å pimpe opp badet med lyse farger!

 

Jeg og min kjære er ikke som alle andre, så da vannlekkasjen hendte her, så fikk begge full tenning da vi fant masse gratis til baderom på facebook, bare 10min herfra. I gårkveld hentet vi dette, og her er kjelleren full!

 

Her er badet i kjelleren, og dere ser at vi har mye å gjøre her.

 

Her er det andre badet… vi er som sagt i ett evigvarende oppussingsobjekt. 

 

Når vi klarer og velge ett rusfritt liv, så tenker jeg at vi klarer alt sammen! Jeg velger og ikke stresse meg opp og satser som alltid på at også dette vil ordne seg for snille piker 🙂 ha en fantastisk helg kjære lesere! 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg