ENDELIG fredag!

IM BACK!

Jeg har virkelig tatt meg selv i nakken og tvunget meg selv ut i dag, og det har på merkelige vis virket. Jeg er fysisk sliten nå, MED grunn! jeg har nemlig skrubbet bil i mange timer i dag og har nytt været ute med musikken på og noen banneord innimellom. Jeg tenker det er bedre naboene hører musikken jeg spiller eller at dem faktisk hører ordene som kommer ut når jeg står fast.

Å se min kjære komme gående ifra jobb imens jeg er i full gang med noe konstruktivt var ett hærlig avbrekk ifra den rutinen jeg har lagt til med de siste to ukene, og jeg tok meg selv i å være litt stolt over meg selv. Endelig en dag der jeg ikke sitter med en drittfølelse av dårlig samvittighet.

Å si at jeg er ensom når jeg har så mange fantastiske mennesker rundt meg føles feil men innimellom føler jeg meg litt aleine i ukene når han jobber. Jeg merker at jeg er klar for og være sosial når han kommer hjem og da er han sliten etter dagen. Jeg får med andre ord skaffe meg ett liv! 😉 

Selvom å skrubbe bil høres lite ut så er det ett stort hinder og komme over for meg som har lukket meg mer og mer inne den siste tiden, enda en ting som har hengt over meg og som jeg skulle ha gjort er ferdig og jeg kan ta tak i alle disse andre prosjektene som venter. 

Jeg ser virkelig frem til denne helgen og håper at også dere har forventninger til disse dagene med fri <3  masse kjærleik ifra meg til dere! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg