En turbulent hjemkomst

Ord kan ikke beskrive hvor vanvittig deilig det var å komme seg i senga kl5 etter en turbulent tur hjemover med nervene i spenn og massevis av venting! 😳

 

Jeg hadde aldri klart og reist videre, jeg kjører ikke når jeg er trøtt så noen timer på puta på det fineste hotellrommet jeg har sett på lenge gjor godt! ❤️

 

 

Trøtt som ei fele!


Flyturen tilbake var langt mer ubehagelig en frem og jeg tror kaoset på forhånd satte i gang noen nerver som jeg ikke kjente på sist. Det var fint og ha hånda til Sebastian og knipe i 🤭 Jeg var på ekte skikkelig redd og det blir lenge til neste gang! med massevis av turbulens, bevegelse og lyder var jeg bare lettet over å være på Norsk jord! flyskrekk er virkelig en prøvelse. 😬

 

Etter 6 timer med søvn og etter å ha rangla mer en jeg har gjort på mange år kjenner jeg meg en smule redusert, jeg er ikke ung lenger og kommer helt sikkert til og føle meg fyllesyk resten av dagen.😂

 

Ferden går i dag videre til Otta med tog der bilen våres står (forhåpentligvis). Vi parkerte bare ett sted og satset på at det gikk bra da det var fullt på parkeringen ved togstasjonen.🤭

 

Litt kaffe nå så skal jeg vekke Sebastian og starte siste etappe på hjemover veien! ❤️ Det er deilig og være hjemme tross at det var iskaldt å komme ut! 🤭

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg