En tårefylt affære venter

Å kjøre til jobb og seinvakt i solskinn er toppen av glede i livet ❤️ vi har ikke vært beriket med annet en regn den siste tiden så slike dager som dette varmer både sjela og hjertet varmt ❤️

 

Kroppen er fylt med en spenning man skal Leite lenge etter! Hver gang jeg tenker på morgendagen som venter blir jeg rett og slett på gråten.

 

For det første skal vi åpne loppemarkedet for første gang etter at våres alle Turid måtte gi tapt for kreften ❤️ noe som byr på mange følelser i seg selv.

På toppen av det hele kommer datteren min på besøk etter mange måneder uten å ses ❤️

 

Jeg forbereder meg på en lang og innholdsrik dag i morgen og stålsetter meg ett vilt følelsesliv der alle typer følelser vil rase igjennom kroppen ifra start til slutt.

Mitt ømme punkt er barna, ingenting gjør mer vondt og godt som dem. ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg