En stor lesbar overraskelse i posten ifra en av leserne mine!

Sjekk ut dette folkens! jeg har akkurat hentet pakke på posten og pakken inneholdt alle disse spennende bøkene her, HELT gratis! Jeg ble kontaktet av en leser som hadde oppdaget at jeg finner roen i gode bøker og hun tilbudte seg og sende disse helt gratis, for og spre leseglede! det som slår meg er godheten iblant folket som leser bloggen, givergleden og denne evne til og lyse opp dagen for andre mennesker, det er helt i min ånd og akkurat det jeg prøver og oppnå med åpenheten min, ikke å få gratis bøker men at folk blir mer obs på hvilke medmennesker vi faktisk er og skal være. 

 

Nå kommer jeg til og ha noe å lese igjennom hele 2022! jeg er altslukende når det kommer til bøker og gleder meg til også lese mye krim fremover, innimellom slagene er det godt og dykke ned i en god bok.

 

Tusen tusen millioner takk!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg