En snapchat mot mobbing

I dag er det min tur igjen og jeg føler meg så priviligert som har fått lov og være med på noe så viktig som dette! en snapchat i samarbeid med Metalheads against bullying og sammen med en kjempegjeng som jeg allerede har blitt glad i på ulike måter. Sterke mennesker med viktige historier som har hver sin dag der dem er snapverter, og denne uka er temaet “bak fasaden”. mab.est2015 er snapchatten, så det er bare å legge seg til om man ønsker og se hva vi driver med! 

For noen dager siden valgte jeg og legge ut bilder ifra bak min fasade, for jeg føler at på bloggen så legger man automatisk ut de fineste bildene og om alt bare er jævlig så finner man gamle bilder og bruke i innleggene, og jeg vegrer meg ifra å vise faktisk det som er sannheten. Nå forstår jeg veldig godt hvorfor dette er så skummelt, da jeg mottok hundrevis av stygge meldinger på rekordtid, der mennesker skrev at dem ble provoserte over rotet mitt, ville ringe til barnevernet, at jeg var psykisk syk og utviklingshemmet og listen bare går og går. Heldigvis fikk jeg masse støttende meldinger også, men jeg finner det ganske så rart at mennesker der ute blir provoserte over slikt…. Jeg selv blir provosert av blind vold, urettferdighet og unødige konflikter, men her er altså noen som blir provoserte over at jeg har en rotete leilighet! jaja… 

Det er så mye hat der ute, og jeg tror at nå i denne pandemien har vi faktisk blitt enda styggere med hverandre. Vi lasher ut den ederen og gallen vi har på hverandre på sosiale medier, og vi glemmer fullstendig at det sitter mennesker bak der. Jeg syns det er trist at når noen viser sannheten, så blir den mottat slik og jeg er glad jeg er ett menneske som ikke tar meg nær av slikt. Etter det livet jeg har levd så har jeg blitt hard, og jeg tar meg ikke nær av kommentarer på nettet. 

Spre kjærlighet og ikke hat! ha en fortreffelig lørdag alle sammen og fortell gjerne deres planer i kommentarfeltet!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg