En smule fyllesyk

Nettene er som nettene er, det er ikke noe jeg får gjort med det og har begynt og akseptere at jeg bruker dvalen min til og “ruse” meg og dagtiden min til og være rusfri og trofast til dette valget mitt. Jeg tenker at om jeg stritter så fælt imot kommer det til og vare lenger og aldri gå over. Dette er en del av pakka! rett og slett.

Drømmene mine viser alt jeg ikke savner med fortiden min, jeg får ta dette som advarsler om hvordan det ville blitt om jeg faktisk sprakk. Som en smart mann sa: Du må velge kampene dine. Når man velger og forandre hele livsstilen sin så velger man og bli ett nytt menneske i både tanker, følelser og reaksjoner. Det vil ta tid før kroppen tilpasser seg og jeg må ikke glemme hvor jeg kommer ifra. 

På noen måter er det greit og få disse tilbakeblikkene igjennom drømmene, det føles ut som jeg er rett tilbake til fortiden, med samme tankemønster og handlinger, og jeg våkner og er så glad for at alt er forandret rundt meg. Rusen ødelegger alt og river deg ned, først tar den deg for så og ta alt du er glad i, og man bryr seg virkelig ikke. 

Aldri igjen ønsker jeg og sitte med en tanke om at jeg ønsker og forandre livet mitt, nå gjør jeg det hver eneste dag isteden for og sitte med tanken. Jeg har blitt en do’er isteden for en think’er og det føles godt. Å kunne planlegge frem i tid er noe som er helt nytt for meg, jeg vet at jeg kan komme på den avtalen om en uke, denne usikkerheten rundt livet sitt er borte og det føles veldig trygt og godt. Jeg makter ikke å være utrygg hele tiden, den fører til angst og uro for mennesker som meg. 

Jeg tar fatt på denne fredagen og prøver og riste av meg nattens festeligheter! det er en ny rusfri dag i vente! alt kan skje, så grip dagen!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hvordan er det mulig å være rusfri og fyllesyk samtidig? er ikke alkohol et rusmiddel og er ikke å være full å være ruset? Føler det er et veldig kunstig skille mellom alkohol og andre rusmidler. For vi vet jo at alkohol er at av de farligste rusmidlene vi har. Helt oppi der med heroin.

      La oss si man fyrer en bønne da, er man fremdeles rusfri? Eller er det bare når man ruser seg på alkohol man er rusfri?

      Jeg anser meg som ruset når jeg drikker. Jeg drikker for å bli ruset. Nå er jeg ikke spesielt glad i alkoholrusen eller alkohol i det hele tatt, så det blir en gang eller to i året. Men jeg er ikke rusfri når jeg drikker. rus er rus

      1. Om du hadde lest nøye så hadde du sett at hun drømmer om rus når hun sover. Hun driver ikke å ruser seg om nettene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg