En real bloggepause!

5 dager med detox har gjort noe med kropp og sjel! jeg føler at den siste tiden har sosiale medier tatt over livet mitt, og isteden for og være opptatt av de viktige tingene har fokuset blitt for stor på statestikker og lesertall. Poenget med hele bloggen var selvterapi og å gå videre sterkere enn før.

Det er ganske så flaut og innrømme at man blir mer og mer opptatt av resultater og å ligge på en toppliste, men det føles også godt at slike små bagateller blir problemene mine etter ett liv med langt større og alvorligere problemer. Jeg aner ikke hvordan jeg skal formidle dette.

Jeg har blitt så selvbevisst at jeg sliter meg fullstendig ut, jeg klarer ikke å nyte veien mens jeg går og isteden så er jeg mer opptatt av å ta bilder av opplevelser enn selve opplevelsen. Det føles tungt og føle at man går på ett hamsterhjul hele døgnet og ingenting blir noengang godt nok. Nå har jeg brukt 5 dager på og finne meg selv igjen, etter å ha gått meg kraftig bort.

Jeg trodde jeg hadde kontrollen men dette higet etter bedre og bedre resultater har spist opp hovedgrunnen til at jeg velger og dele livet mitt med dere, og til slutt fant jeg ikke lenger gleden i det. Det hele ble en plikt, selvom jeg vet at denne bloggen faktisk ikke er viktig i den store sammenhengen og at den egentlig bare betyr noe for meg selv.

Disse 5 siste dagene har jeg virkelig gått inni meg selv og funnet ut hva som betyr noe for meg, jeg har gjort ting jeg måtte for å gå videre og klare og finne meningen med tingene jeg gjør igjen. Ja, jeg har faktisk også vært på graven til en viktig person, noe jeg har utsatt i 5år nå. Jeg har prøvd å gjøre alle disse tingene jeg vet jeg liker, uten å ta bilder og uten å ha bloggen i bakhodet, jeg har vært tilstede og faktisk hatt de to beste dagene på det jeg kan huske. 

Av alle ting så har jeg funnet ut at jeg bare er ett menneske, ett menneske som prøver og skape seg ett liv uten og noensinne har hatt ett, i tillegg prøver jeg og gjøre en forskjell for alle disse som fortsatt sliter, og om jeg ikke tar hensyn til meg selv så kommer jeg ikke langt på den veien. Jeg ønsker og gjøre en forskjell men da må jeg ha med meg selv på den reisen. Jeg har en tendens til å gå meg bort, men jeg ønsker ikke å miste meg selv oppi det hele. 

Tusen takk for all støtten dere gir meg! det er på grunn av dere at jeg orker og fortsette, og når jeg har hatt denne pausen så har jeg tenkt bare på leserene mine og alt jeg har fått på grunn av denne viktige bloggen min. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg