En magisk avslutning på en magisk dag!

De fleste vet ikke hvor høyt jeg elsker og lese bøker! Egentlig er jeg en bokorm og sluker alle sjangere rakt ned! 😍da jeg rusa meg slutta jeg å gjøre alle disse tingene jeg egentlig elsker og nå som rusfri tar jeg opp alle disse tingene igjen ❤️

Veldig få vet at jeg også malte i mange år og har laga mange malerier som er gitt bort, jeg fant en egen ro med malekosten i hånden. ❤️ Da jeg sprakk etter lang tid kastet jeg alle malesakene mine til flere tusen kroner fordi jeg ble så skuffet på meg selv og jeg har ennå ikke tatt opp akkurat denne hobbyen, kanskje i fremtiden?


Hvem vet vel egentlig hva fremtiden bringer og akkurat nå nyter jeg bare nuet her i sengen med den nye boka mi ❤️ Når vi våkner er det juleaften ❤️ Tenk på det!

Natta bloggen ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. For meg var «Øya» en fantastisk fortelling, så håper du får en god leseopplevelse ❣️Riktig God Jul til deg og dine, med ønske om at du finner tilbake til male-glede 😊.

    2. Øya er en veldig fin bok👍 Kos deg med den
      Jeg har vært på Spinalonga 2 ganger, og selv om det er mye som ligger i ruiner, så var det veldig spesielt å gå der
      En riktig god jul ønskes dere🎄🎁🌟

    3. Det er en veldig bra bok du har valgt deg 🙂 Jeg leste den for noen år siden, og den fenget meg veldig.
      God jul og god bok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg