En liten «hverdagspause»

I dag har jeg trent litt på og kjøre bil igjen! 😁

Litt og litt mer for hver dag som går 👍

Etter vi hadde handlet i dag tok vi turen til Refviksanden som er ett av mine favorittsteder ❤️

En liten flukt ifra tankene og bekymringene, den siste tiden har vært tøff men på underlig vis har jeg lært meg og stole på meg selv og mine egne avgjørelser, jeg har blitt tryggere i meg selv. 💫

Livet er ikke for pyser og man må ha bein i nesa for og tåle en støyt eller to, man kan heller ikke planlegge særlig for utav intet kommer ting du faktisk ikke kan forberede deg på. 🌹

«Ønsker du og være en engel, vær det før du dør»

Jeg plukket dette opp ifra en sang vi hørte på i bilen, det fikk meg til og tenke på hva som faktisk er viktig her i livet. Det er nå vi lever, vi er faktisk ikke lovet morgendagen så la oss leve nå.💫

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg