En langfredag uten påske

Denne dagen har vært så lang! jeg føler den har tatt en evighet og at hver time føles som flere, jeg er bare klar for morgendagen og at jeg kan sette meg på båten til verdens beste mennesker og bare nyte noen timer sammen! Disse samværene har jeg annenhver måned men det føles veldig lenge mellom hver gang jeg får være sammen med mine favorittmennesker. ❤️

I dag har jeg levert bilen til eu-kontroll men har ikke fått resultatet ennå også har jeg i mange timer jobbet med regnskapet til etterverngruppen min, dette er slikt arbeid jeg hater selv så er glad for at jeg kjenner mennesker som ønsker og hjelpe meg. 

I kveld har vi også hentet hele to kasser med bakevarer og gitt videre, så jeg legger meg med god samvittighet. Det koster meg så lite og føler meg så heldig som har fått denne æren og får gratisvarer hver eneste uke som jeg kan dele videre til mennesker som fortjener det. 

Nå gleder jeg meg til å legge meg og våkne opp i morgen! vi skal være ute på tur så jeg håper været er overkommelig og at vi får noen bra timer sammen. Nå kribler det i hele magen og jeg frykter en søvnløs natt. 

Håper dere har hatt en fin uke og at dere nyter denne helgen til det fulle! legg gjerne igjen ett spor ifra deg i kommentarfeltet ❤️

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg