En helt typisk lønningsdag!

Undervisningen i dag var meget spennende og lærerik og selv jeg klarte å følge med.😁


Det er en kunst å klare å holde fokuset på slike undervisninger over skjerm men jeg trøster meg med at jeg er over halva av dette skoleåret og at jeg snart kan gå tilbake til og bare jobbe med dette. Jeg gleder meg! ❤️

 

Ellers har dette vært en helt typisk lønningsdag! 🤭 jeg er “økonomen” i heimen og har stålkontroll over regninger og hva som går inn og ut av konto, det er dermed jeg som står for betalingen av alle disse og hver gang forsvinner en stor del av lønninga rett i dragsuget. Slik det er for alle! det er en av disse delene som er negative med å være voksen og fornuftig.😅

 

Nå har vi vært og handlet inn og fire poser med helt vanlig mat ble 2000kr, Norge er ett dyrt land og leve i!😳

 

 


Vi har en tendens til og småhandle og vi prøver derfor og handle inn en gang der vi handler alt vi tenker at vi trenger, slik at vi bare kan supplere.

 

Småhandling fører til at man får med seg massevis av ting man ikke trenger og blir dyrt! jeg prøver også å ha kontroll i kjøleskapet, slik at vi slipper og kaste masse mat og jeg merker etter at prisene steg at jeg har blitt mer striks på akkurat dette.🤭

 

Jeg kjøpte litt ting til baking og tenker å bruke fridagene mine til og være litt på kjøkkenet, som dere som følger meg vet at jeg er veldig dårlig på og oppsøke matlaging og prøver å ta grep 😅 Jeg kan ikke forvente at Sebastian alltid skal lage mat, selvom han liker det veldig godt.

 

Nå har vi laga middag sammen og bunkret oss i sofaen😁

 

Vi gjør oss klar for en fin mandagskveld i heimen med en litt skrinnere lommebok men god samvittighet over at alt er betalt og oppgjort 😂

 

Ha en fin kveld venner ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Flott at du har kontroll på økonomien, for det er kjempeviktig!
      Mye å spare på å lage mat fra bunnen av, og pass på å hamstre litt når det er gode tilbud 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg