En helt sinnsyk uke

Jeg er fullstendig tom i hodet etter å ha vært våken siden grytidlig, vært hos psykolog og vært på den nyoppstarta gruppa en times tid unna her jeg bor. Jeg klina til med en time med Jørgen og traumeterapi for så og selvransake meg på gruppe i tillegg og merker at det var dobbelt dose for i dag. Jeg blir stadig bedre kjent med meg selv som rusfri på både godt og vondt.

I dag snakket jeg og Jørgen om dette vanvittige presset jeg legger på meg selv og det jeg skal prestere og jeg innser at jeg må sette på håndbrekken og virkelig vurdere hvor jeg vil legge kreftene mine, jeg sa til han at om jeg hadde vært på førsteplass på alle lister i hele verden hadde det heller ikke vært godt nok, og at jeg aldri er fornøgd med min egen prestasjon. Jeg ødelegger meg selv med lister og meninger om hvor godt alt skal gjøres og setter så høye krav at selv en verdensmester ikke hadde klart og holdt tritt, jeg selvsaboterer meg selv ved å gjøre det umulig og lykkes og må skjerpe meg før jeg går på en skikkelig smell og første tiltak er at jeg bare har blogget en eneste gang i dag, og det er første gang. 

Kvalitet før kvantitet? ja det tror jeg er løsningen og faktisk så bør jeg heller ikke være så opptatt av statestikker, for jeg er helt sikker på at jeg ikke ville vært fornøgd om jeg var på førsteplass her heller! så de neste dagene skal jeg fokusere mer målrettet og på meg selv! rett og slett! 

Nå gleder jeg meg virkelig til å bare legge meg under dyna og sovne for kvelden og jeg gleder meg til helgen da jeg skal til barna mine igjen <3 motivasjonen ligger der foran meg og jeg starter snart og teller timer til jeg kan sette meg i bilen og bare kjøre dit til verdens beste i verden. Ha en super kveld kjære lesere! dere er fantastiske! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg