En helt jævlig natt overstått

God morgen kjære lesere! 

Min dag startet allerede 03.30 i natt da jeg bråvåknet for fjerde gang på rad. Istedenfor og snu dyna som  de tre tidligere gangene og prøve og sovne igjen ga jeg opp og kom meg inni stua. Jeg hadde trodd at disse ville nettene ville avta etter hvert men dem ser ut til og bare bli mer intense. Det er en naturlig del av denne prosessen og diagnosen min PTSD forverrer disse ville drømmene. Jeg er litt lei av å våkne med en våt dyne og panikken men på underlig vis har jeg begynt å bli vant med også dette. 

 

Dette er siste fridag før jeg skal holde foredrag på lørdag, det betyr at jeg må få mest mulig klart! jeg må pakke til helgen og starte pakkingen til Bergen og operasjon neste uke så jeg har ingen tid til og legge meg ned og sutre! i dag er dagen der kaffe kan redde dagen og takk gud for denne oppkvikkende drikken som kommer til unnsetning hver eneste dag.

I kveld er det ettervern-gruppe igjen som alltid på onsdager, jeg håper at jeg ikke sovner iløpet av dagen!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg