En DRØMMEDAG! Rett og slett!

I dag har jeg holdt det gående siden jeg åpna øynene! Først rydding og avskjed med bilen, så kjøring på mamma, så henta jeg nyebilen og kjørte langtur før arbeid på verdens beste arbeidsplass! ❤️ jeg datt også innom Biltema før jobb (selvsagt😂) og undrer meg over hva mannen i huset sier når disse kameratene kommer hjem i kveld 😂.

Han veit vel hvilket vesen han sa ja til, så han får takke seg selv 😁 jeg vet innerst inne at han liker dette julestyret mitt ❤️

Nå gleder jeg meg til å komme hjem, sette meg i sofaen og ta innover meg det som har skjedd i dag 😁 dette har vært en STOR dag! STOR! ❤️ fy flate jeg er heldig!

 

 

Sorry Sebastian 😂❤️

 

På slike dager som dette må jeg nesten klype meg selv i armen…. Skjer dette eller drømmer jeg?🤭

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du fortjener dette så masse Monica❤️Ønsker dere ei strålande førjulstid og GRATULERER med ny og kjempeflott bil🧡🍁Eg er blitt hacket på FB og Instagram,men har deg heldigvis på snapp så eg får følge deg.Ha ein fin kveld👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg