En anderledes bursdagsfest!

I morgen har min kjære bursdag og han styra og stella så fælt for meg da jeg hadde min dag så jeg ønsker å gjøre store ting for han og ønsker å gjøre denne dagen spesiell for mannen min, og der stopper det.

Vi må rett og slett bruke det vi har og jeg må gjøre det jeg kan gjøre for å gjøre denne dagen bra, så i dag har jeg vasket kjøkken og styra og stella slik at huset iallefall skal se bra ut til morgendagen. Dagen blir ikke som det bruker å være her i heimen under store dager, og all selskap og sosialisering må utsettes. Mannen min har også fått ett symbolsk beløp han kan shoppe online for, og dette ble en enkel og genial løsning når jeg ikke kan gå ut på shopping for han, og jeg  selv ikke våger og kjøpe klær til mannen med stil i særklasse, jeg trøster meg med at han da iallefall får det han ønsker seg og jeg kan ikke toppe gaven han ga meg uansett. Han drusa på med datamaskin! som første bursdag og julegave til meg, så han legger lista høyt kan man si.

Jeg tenker at man kan gjøre mye koselig med det man har, bare man bruker fantasien og jeg tenker at bursdagen til min kjære skal bli fin uansett. Vi blir her vi to og jeg skal peise på med ballonger og masse godt til sjuklingen min. Å dra på testing i morgen får være en del av feiringen, men vi tviler begge to på at dette er korona og heller bare er en dårlig spøk av en influensa som herjer kroppen til kjæresten min. Jeg ville garantert vært dårlig nå om dette var tilfellet, og han føler seg bedre allerede og det tviler jeg på han ville gjort om det var dette viruset som herjer verden. Vi satser på at han blir fort frisk og kan starte på jobb igjen! og vi satser på en anderledes men bra bursdag i morgen. Vi har det egentlig ganske så bra og er ekstremt priviligerte og har ingenting og klage over, nå tar vi bare tiden til hjelp og teller timer til vi slipper ut og kan leve “nesten” som normalt igjen. 

Dette normale livet som skulle bli så kjedelig tenkte jeg. Det byr virkelig på overaskelser hele tiden som gjør at det er fysisk umulig og kjede seg! nå er bekymringene byttet ut med andre bekymringer og andre problemstillinger, men jeg velger dette livet alle dager i uka. Det hadde liksom ikke løst noe å være fyllesyk oppå det hele, vi ønsker ikke å toppe denne kransekaken med enda ett problem, så noen sprekk eller noe russug kjenner jeg overhode ikke på, det har jeg rett og slett ikke tid til 😉

 

Hipp hipp hurra for deg i morgen kjære! 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg