EKSTREME ansiktsforandringer!

I februar var jeg alvorlig syk av den autoimmune blodsykdommen min som dreper blodplatene, kroppen jobber imot seg selv og ingen vet hvorfor eller om det vil komme tilbake. Det finnes ingen svar på hvorfor dette skjedde men nå puster jeg lettet ut når jeg tenker på at jeg faktisk er frisk i skrivende stund! Jeg har gått igjennom 4 cellegiftkurer og en hel mnd på sterke steorider som ødela hele kroppen min. Alle bivirkningene av disse medisinene unner jeg ikke min værste fiende og oppblåsingen i ansiktet var bare en av veldig mange forandringer jeg har slitt en del med! Her er noen bilder der man ser den tydelige forandringen og nå føler jeg at jeg er tilbake til normalen.

 

Og her er jeg nå! 

 

Det var helt greit og være så oppblåst, men når det begynte å pulsere og det sprengte på så var det ikke så morro lenger. Vi hadde det mye morro med ansiktet mitt, og så humoren i situasjonen. Medisinene som ga alle bivirkningene fungerte ikke, men jeg er i dag frisk og veldig takknemlig! 

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg