Ekstrem søndagslykke

I dag har både jeg og Sebastian en god dag ❤️ Der ingenting er ett problem selvom vi har så mange ting og gjøre. Vi har kjørt noen timer allerede rundt med boller ifra i går og med tapeten full i ting vi ønsker og få gjort i dag. Vi trivest helt sinnsykt godt sammen og jeg er typen til og gå lei av ett menneske ganske så fort! Han går jeg aldri lei av.

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg elsker søndager fordi vi aldri legger noen planer, men det betyr ikke at vi ligger på latsiden og oppgavene står i kø! vi har blitt kvitt resten av bollene vi hentet i går, kjørt pappa på butikken og har store planer om å ha en effektiv søndag sammen. Det er så godt og ha min kjære hjemme i helgene slik at vi kan gjøre disse tingene jeg ikke klarer aleine med ryggen min. 

Overskriften er ekstrem søndagslykke og det er akkurat det jeg føler i hjertet mitt i dag, en overveldende lykkerus jeg aldri hadde funnet i den faktiske rusen, jeg går utfra at det er dette som er livet! 

Jeg er inni en fase der jeg prøver å finne min stil, og jeg har funnet ut at jeg trivest best i denne!

Hva syns dere kjære lesere? 

Skoene passet ikke helt inni helheten, men hva gjør vell det? 

Vi ønsker dere en fantastisk søndag videre kjære leserene våres! det skal vi ha!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg