Ei lita helvetesuke

Daaaa har jeg fullført siste vakt på jobb denne uka og det er bare tirsdag ettermiddag!🤭 det vil overhode ikke si at jeg nå kan ta helg og at uka er over, heller tvert imot!😬

 

 

 


Resten av uka skal brukes til eksamen på både meg og Sebastian, mottak av lopper på loppemarkedet, tannlegetime som jeg gruer meg noe helt vanvittig til! 🫣

 

Uka er fylt med store og betydningsfulle ting og jeg håper at vaksinen jeg tok i dag ikke slår meg ut denne gangen heller.🤭

 

Jeg har utsatt den og utsatt den på grunn av andre planer hver eneste uke men denne uka kan jeg styre litt mer selv, nå kunne jeg faktisk ikke finne på en eneste til unnskyldning så stikket i armen var bare noe som måtte komme 😂🤭

Jeg jobber tross alt med mennesker og har mange rundt meg som jeg ikke ønsker å påføre noe sykdom, så får vaksinemotstandere bare si hva dem vil. 🤭❤️

Dette her blir en liten helvetesuke 🤭 som dere som følger med her inne merker at på dager der jeg har nok med meg selv så utgår bloggingen og jeg har faktisk klart å få ett mer avslappa forhold til denne bloggen! 😁🤭

 En stund postet jeg innlegg 4 ganger for dag og nå kan jeg gå en hel dag uten å ofre den en tanke. Jeg har rett og slett ikke den samme kapasiteten lenger men prøver å jevnt over oppdatere dere ❤️ dere er ikke glemt skal dere vite 🌹

 

Nå skal jeg hjemover og lage meg til ett lite juleverksted 😁 julegaver skal pakkes inn og dette systemet jeg laga meg til for noen år siden skal frem og i produksjon 😁

 

Heldigvis er uka fylt med også ting jeg gleder meg til ❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Du er så flink til å takle det hektiske livet du har fått etter at du startet opp å studere! Ikke lett å kombinere alt i en travel hverdag, men du mestrer det på en fantastisk måte! Du er et forbilde for alle! Riktig lykke til både til deg og Sebastian! 💐🌹😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg