Dyp konsentrasjon – bryllupsplanleggingen har startet-

Jeg sitter i skrivende stund med den største blokka jeg noengang har sett foran meg!😁  i dyp konsentrasjon og prøver og sette sammen både gjesteliste og få en oversikt over tingene som må gjøres, for første gang legger jeg ned en skikkelig innsats for den store dagen våres og jeg ser i samme sekund hvor mye som faktisk må på plass.😳😁

Det jeg trøster meg med er at hver gang man har arrangert noe så har det faktisk blitt bedre en vi kunne forestille oss, aldri har vi laga fest uten at alle gjester har trivdes så nå skal vi bare organisere på forhånd slik at uventede bomber ikke kommer imot oss.❤️

 

Hvilken grei dag og bruke på dette! 😁begge ligge nede og er sjuke og her i sofaen har jeg ingenting og gjøre lenger da jeg har sett igjennom absolutt alt som er på tv!😂 jeg har lagt i dvale over så lang tid og har endelig funnet noe å engasjere meg i herfra sykesenga. For en søndag dette blir! ❤️ Har dere tips så fyr løs i kommentarfeltet ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg