Drukner meg i ukompliserte ting

God morgen venner og velkommen kjære lørdag!❤️🎉

I dag våknet jeg grytidlig og det var kul umulig og få sove igjen! det er sikkert iveren over hva som skal skje i dag som gjør at det kribler i kroppen etter å komme i gang!😁

Sebastian jobber ekstra i dag så han går glipp av all moroa, jeg gleder meg virkelig til å kjenne på adrenalinet køen utenfor døra gir meg!❤️ når folk venter i en halvtime før vi har åpnet og når massevis av mennesker bare raser inn dørene når vi først har gjort det. Lite visste jeg at loppemarked ville gi ett kick som det her!🤭

Som alltid tar jeg første vakt og det er jo den som er mest spennende, det er da det er flest mennesker og da timene bare suser forbi uten at man får tenkt seg om.

Det er litt deilig å drukne seg litt i slike ting, slike ting som fungerer og som man kan gjøre uten at det føles problematisk. Det er slike ting som gjør at jeg klarer å holde hode over vannet, når det virkelig stritter imot på andre kanter kan jeg bare lene meg tilbake i slike ukompliserte enkle ting.❤️

Jeg er glad for alle hobbyene jeg har fått meg, uten dem ville tilværelsen blitt vanskelig. Man trenger å føle at man gjør noe meningsfylt, samma hva det er bare man finner mening i det.🫶

Gleder meg til og dele dagen med dere! dette blir SÅ spennende!😁

Ha en magisk start venner❤️

 

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg