Drømmestart på dagen!

Det er slik man ønsker at dagene skal starte, uten stress og god tid, med God morgen Norge summende i bakgrunnen og dempet belysning. Den varme dyna rundt seg og den lune kaffekoppen på bordet, der man fokuserer på gode tanker og kjenner på spenningen over hva denne tirsdagen kan bringe. Det er slik alle morgener burde være!

Jeg starter dagen med forventningene og stadfester hva som er viktig og få gjort, hva jeg kan være fornøgd med når dagen er over og jeg prøver og ikke forvente noe mer. Det er tid for og leve og nyte det jeg har bygd opp.

Om jeg har fått startet på foredraget jeg skal holde ut i måneden og fått klargjort og startet på malingen av kjøkkenet i dag så skal jeg være fornøgd med det, jeg skal ikke kreve noe mer akkurat nå.

Jeg er den beste utgaven av meg selv når jeg ikke strekker meg etter store krav og mål jeg ikke kan nå uansett, jeg er den beste til og hjelpe andre når jeg også hjelper meg selv, og når jeg gjør mitt beste kan verken jeg selv eller noen andre kreve noe mer. Dagens visdom å ta med seg videre i dag. 

Ønsker dere en fantastisk tirsdag! vær den beste utgaven av dere selv og gjør deres beste! og tro du er noe. 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg