Drama Drama Drama!

Reklame | Ellos

Dere aner ikke hvor sinnsykt deilig det er å slippe! At man sitter i en posisjon der man hører om dramaet, og kan si ifra at man ikke ønsker å legge seg oppi det, og at en ikke ønsker å bli innblandet. Dere aner det ikke! Før var jeg som regel midt oppi det, og var en stor del av det. Denne suppa av konflikter og drittslenging. Det var alltid noe, og det fantes alltid noen som hadde imot noen, men ingen husket hvorfor sånn egentlig. Ja jeg regner med dere skjønner hva jeg mener :)!

I livet mitt finnes det minst mulig av slikt, men selvsagt klarer man ikke unngå all drama. Litt på man liksom ha! Før hadde jeg ingen behov for å se reality og dramaprogram, men nå får jeg denne dosen ifra slike tanketomme programmer 🙂 det føles rett og slett helt fantastisk og ikke ha en eneste konflikt med noen som helst, og ikke har jeg imot noen heller. Det er så fredelig på denne måten, og jeg nyter av stillheten! Og når jeg kommer i situasjoner som minner meg om fortiden så merker jeg hvor godt og anderledes jeg har fått det i livet, også med meg selv. Jeg har ingen behov for disse negative tingene ved det gamle livet mitt lenger, jeg har det så mye bedre slik jeg har det nå <3

Rusmisbrukere har veldig godt av denne tryggheten, stabiliteten og rutinene som jeg har bygd meg opp, jeg kjenner jeg blir trygg av disse rammene og det får meg til å føle mer og mer på at jeg har et normalt liv. Ingenting var normalt med det livet jeg levde før, så jeg setter nok mer pris på det en andre som er vant med det. Jeg merker at livet faller på plass for meg, etterhvert som jeg selv blir mer rolig i sjelen og etterhvert som jeg stoler mer og mer på meg selv og alle andre. Når man har opplevd så mange ting som meg og igjennom så mange år som meg, vil det ta tid og det er ingenting som skjer over natten, men jeg ser hele tiden utviklingen og at det går rette veien. Og akkurat nå setter jeg slik pris på dette dramafrie livet mitt akkurat som det er <3

Celly//Celly//JVC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg