Døgnrytme utav kontroll

Klokken er halv 12 på dagen og jeg har akkurat stått opp! Det er det som er normalt her i gården for tiden, og jeg har virkelig tatt denne hjemmefru tittelen på alvor. Min kjære er på jobb og jeg sover lengst mulig. Jeg drømmer meg tilbake til da jeg gikk på medisiner og stod opp grytidlig hver eneste dag og våknet med full power! Men på mange måter var det en dårlig match for meg. Slik er det når man ikke har noe å stå opp til, og masse plikter som drar en opp av sengen! Jeg husker nesten ikke sist jeg hadde alarmen på som vekking og det er en merkelig følelse. Jeg er ikke vant med å gå slik, men jeg får bare nyte det mens det er her, denne muligheten til å faktisk gjøre det.

Det er Tirsdag og vi skal på grilling med tanta mi! Jeg som alltid har unngått alt av familiesammenkomster og sosialt samvær 🙂 men dette blir gøy! I går klarte jeg å ta oppvasken og det med stor tvang! Så jeg får se hva denne dagen bringer! Tiltak i kroppen finnes ikke og andre sier at dette bare er en fase, og jeg krysser alt jeg har for at dette stemmer. Kroppen og hjernen kommer ikke igang og jeg må virkelig ta meg sammen om noe skal gjøres. Håper dere får en finfin Tirsdag alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg