Dette hjelper på postkasseangsten

Det er ikke ofte man får koselig post! det er som regel regninger eller brev ifra de ulike etatene, jeg har tidligere vært gjeldsoffer og har opparbeidet meg en stor angst for postkasser. Jeg klarte og betale gjelden min og jobbet knallhardt for og komme ovenpå økonomisk men jeg merker at angsten alltid vil være der, angsten for det ukjente og brevene som kommer.

Det positive nå er at man kan få de fleste regninger elektronisk og man slipper og forholde seg til postkassa på samme måte som før, før kunne jeg få 10 brev om dagen, og alt var bare inkasso og ubehag. 

I dag derimot fikk jeg hele 2 julekort! ett ifra en av mine beste venner og ett ifra en leser her inne, det varmet hjertet mitt og reduserte litt denne angsten for postkassen, så om noen ønsker og fjerne sin egen angst oppfordrer jeg alle til og sende koselige brev i posten til vedkommende.

 

I morgen reiser vi! vi pakker og drar herfra i helgen og jeg kjenner hvor godt dette blir! i dag rydder jeg og steller her og gjør de siste forberedelsene før vi turer avgårde, dette blir en magisk helg som jeg gleder meg til og dele med dere. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg