Dette har reddet livet mitt

Når jeg skal skrive dette innlegget må jeg veie ordene mine og formulere meg riktig for og få frem hvor enormt viktig dette er for meg!❤️

Jeg vet det høres pompøst og dramatisk ut, men ettervernet har faktisk reddet livet mitt og er nok det nærmeste jeg har følt på familie. ❤️

Jeg føler jeg har en hær i ryggen med krigere, hver enkelt av dem har en funksjon i livet mitt og er utstyrt med hver sin unike superkraft. 🌹

Den siste tiden har vært tøff og jeg tror ingen kan forstå hvor mye jeg trengte denne dagen, hele meg behøvde det jeg får utav disse møtene. ❤️

På vei hjem nå sitter jeg med den samme følelsen som jeg alltid har når jeg har vært «hjemme» med «familien min», det prikker i ansiktet av alle inntrykkene jeg har tatt inn og hodet føles som bomull.🌹

At noen tror på meg og ser på meg som en viktig del av familien får meg på gråten, og bare tanken på og skrive dette innlegget får meg lyst til og gråte av glede for første gang på lenge. ❤️

Takknemlig og veldig rik på mennesker drar jeg hjem som ett annet menneske en det jeg var da jeg forlot det i dag. All because of you! 🌹

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg