Dette er ekte kjærlighet <3

Reklame | Ellos.no

Før jeg møtte Sebastian var jeg singel i 2år, jeg hadde mistet helt troen på noe ekte kjærlighet og har egentlig ikke trodd på dette fenomenet siden jeg var veldig ung og fikk hjertet knust, og har levd igjennom livet med mange svik og mange hjertesorger, så jeg hadde på en måte gitt opp hele kjærligheten og hadde en fast tanke om at jeg ALDRI mer skulle inni ett forhold og jeg hadde faktisk trent meg selv opp til å lære meg til å være aleine 🙂 jeg begynte å trivest slik, aleine her hjemme.

På tross av denne tanken om å leve som singel resten av livet drømte jeg litt i hemmelighet om noen å handle inn mat sammen med, for det gjør man ikke som singel, en å lage mat sammen med og en å være hjemme på kveldene sammen med. Jeg syntes det såg så koselig ut med slike kvelder der par bare var sammen hjemme uten noe sug etter å gå ut og feste, og det var ett slags savn etter ett normalt liv sammen med noen. Jeg drømte om ett helt A4 liv der man arbeidet sammen og hadde disse normale tingene rundt seg. Når man er rusmisbruker er livet så langt ifra normalt som en kan komme, så jeg har gått med ett savn inni meg etter ett slikt rolig og stabilt liv. Jeg føler jeg har fått det sammen med min kjære <3 jeg føler virkelig på denne ekte kjærligheten og har følt på den siden første gang jeg begynte å kjenne noe for han, og den virker til å bli bare sterkere og mer voksent med tiden. Selvsagt går jeg ikke rundt og er forelsket etter 1år sammen, men det har gått over til en kjærlighet som bare vokser og vokser. Vi har det så morro sammen, men kan også være alvorlige sammen, vi bygger opp forholdet sammen og er verdens beste venner. Jeg stoler på mannen min 100% og det kommer ifra ei jente som aldri har stolt på noen, og jeg har en slik stor respekt for han som jeg aldri har hatt for en mann før i mitt liv. Jeg føler denne respekten er noe helt nytt for meg, men jeg har kjent på den siden første gang jeg møtte han, og også den vokser med tiden. Forholdet er bygd på ærlighet, siden jeg er skadet på den fronten og det var det første som ble fastlagt når vi ble sammen, og vi møter hverandre på midten når vi står i kriser. Selvsagt har vi hatt noen konflikter, men jeg har aldri fungert så godt sammen med ett annet menneske at jeg har satt meg ned og faktisk kommet til løsninger. Vi lærer å leve sammen på den beste måten, med begges problematikker og finner våres vei sammen.

Jeg har hele livet mitt sagt at jeg ALDRI i verden kommer til å gifte meg, og har faktisk sagt nei ett par ganger 😉 men jeg har aldri vært så sikker i min sak, og gleder meg til å bli kona til denne mannen her, som behandler meg som jeg fortjener å bli behandlet. Han har vist meg hva kjærlighet faktisk er for noe, og han har behandlet meg med respekt helt fra start. Jeg aner ikke hvor jeg hadde vært uten han, og frykter jeg ikke hadde vært i live uten at han kom inni livet mitt akkurat da han gjor 🙂 han har forandret meg, han har fått meg til å bli noe mer og bedre enn den jeg var, og han har vist meg at fremtiden kan bli lys bare vi jobber knallhardt sammen. Alt er så mye enklere når man er 2, og jeg gleder meg til å leve resten av livet mitt sammen med han <3 jeg føler meg så heldig, at akkurat jeg skulle få lov å oppleve ekte kjærlighet hadde jeg aldri i verden trodd!

adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//Cyell//Puma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg