Det vakreste jeg noensinne har sett!

Dette er noe av det vakreste jeg har sett! Hva syns dere?


Det er helg folkens og denne skal NYTES for denne uka har vært tung! jeg var innom butikken hele to ganger i dag og klarte ikke og glemme disse bukettene som har dukket opp. Andre gangen klarte jeg ikke og gå forbi uten og ta den med meg hjem (jeg betalte selvsagt). Jeg er så lite elsket at jeg må stå for blomster selv og holder tradisjonen ved like! i hjemmet våres skal det stå levende blomster på bordet hver eneste fredag. 🌹

 

Vi skal reise bort i morgen men jeg satser på at buketten holder seg for jeg har faktisk ikke sett noe så vakkert i hele mitt liv. Denne uka har vi startet på foringer av vinduer og jeg skal innrømme at det var som en stor byrde lettet ifra skuldrene mine! dette har tatt evigheter og vi har ventet på folk helt siden i fjor sommer, det eneste vi trenger nå er en skikkelig sag for og få pene lister så er vi i mål! ❤️

Det går med andre ord sakte men sikkert fremover, dog fremover nå! nå er det ingenting som kan stoppe oss og fremtiden ligger lysere en noengang foran oss.😁

Nå gleder jeg meg til min kjære kommer hjem og ser hva jeg har gjort i hjemmet til helgen, jeg gleder meg til og overnatte på hotell i morgen og møte mormor og besten som vi ikke har sett siden i sommer, vi har virkelig verdens beste familie. ❤️

Jeg GLEDER meg så intenst til dette blir ferdig og vi kan lage det til slik vi ønsker!

Idet vi startet med foringene startet jeg å planlegge hvordan jeg ønsker og ha det når vi er ferdige, jeg har bestemt meg for og skaffe PERSIENNER (jeg måtte faktisk google det og kopiere inn), og to små hengende lamper i hvert av vindueneJeg har drømt om å få dette ferdig så lenge at planene er allerede godt uttenkt og ferdig snakket, men jeg er åpen for tips for hvilke løsninger som ser best ut så bare fyr løs i kommentarfeltet!

Vi pleier og ha gardinene for, av en grunn…..

Litt etter litt så blir dette til drømmehjemmet våres, jeg spesielt som er hjemmeværende for øyeblikket setter ekstra pris når ting blir ordnet og spesielt når det har tatt så lang tid. Jeg må rett og slett bli litt mer handy og lære meg alle disse tingene slik at man ikke er avhengig av andre. Det blir mitt neste prosjekt!😁

Med dette vil jeg ønske dere en magisk helg, tusen takk for oppmerksomheten og ønsker dere og se mer av dette så ligger link under her. ❤️

 

Ønsker dere en magisk helg!

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. God helg 👌. Fine roser🌹 . Sett rosene kaldt om natta så holder dei seg lenge . (du setter dei kaldt også når du reiser bort i helga ) Kjekt å lese bloggen din att det går så fint med deg / dere 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg