Det er vel det livet handler om?

I kveld kan jeg gå og legge meg og vite at pappa ligger rett under i etasjen og sover trygt.❤️

 

FOR en lettelse! det er ikke små saker og mye kan gå galt men nå håper vi at det roer seg på helsefronten for alle i dette huset vårt og at vi går imot lysere tider!❤️🤞

 

I kveld har jeg også satt meg ned med søknaden til skolen og jeg har fått en kjær venn til og scanne inn attester og karakterutskrifter ifra tre år på videregående på data! det hjelper å ha venner som er flinkere en seg selv på tekniske duppeditter og funksjoner. Alle skulle hatt en slik venn i livet sitt!❤️

 

Når man samler opp alt så har jeg faktisk klart å karre til meg både fullført videregående og masse jobberfaring på tross av fortiden og livet jeg levde før, jeg har vært heldig som har klart å satt meg mål og nådd dem på tross av begrensningene rusmisbruket mitt ga meg.❤️

 


Alt i alt har jeg klart å oppnå en CV og mange er ikke like heldige, nå trenger jeg ikke mye på CVen for å komme innpå denne skolen men det gjør noe med selvtilliten når jeg nå skal ut i verden og prøve meg at jeg faktisk har noen papirer og slå i bordet med, om dere skjønner? alt har ikke bare vært forgjeves og bortkasta i disse åra!😂

 

Alt i alt er jeg fornøgd med både dagen og uka som har gått.

 

Jeg føler at jeg kan legge meg med en god følelse av at jeg har gjort det jeg kunne i de situasjoner jeg har vært i, jeg har prøvd å hjelpe og prøvd å støtte de jeg har kunnet, jeg har gitt mitt alt i denne uka som har gått og det tenker jeg å gjøre i alle ukene som kommer også. For det er vel det dette livet handler om? å gjøre sitt beste?😁❤️

Da er det absolutt ingen som kan forvente noe mer faktisk! 

 

Natta venner, det er en stor ære for meg å få lov å dele alle disse opplevelsene og følelsene med dere.

Stor klem ifra meg❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg