Det er HELG for svingende!

Igjennom hele denne uka har jeg tenkt på når det er tid for meg å bare slappe fullstendig av, når i all verden skulle jeg bare kunne sette meg ned og ikke gjøre noe som helst. Svaret er i kveld, svaret er her og nå! ENDELIG er det helg!❤️😁

Jeg tror det blir lenge til neste gang jeg legger inn to store reiser på samme uka, det blir faktisk for mye for meg, klart er det gøy å reise rundtomkring og være med på alt som skjer men jammen er det slitsomt også, prioriteringene mine må strammes inn ellers brenner jeg meg helt ut.

“Fredagsrosene” har komt i hus og endelig kan jeg bare legge beina på bordet med en tanke på at jeg har fri resten av denne helga før det braker løst neste uke, i dag har jeg satt meg ned og laga kalender ut neste år og fått oversikt over resten av året som gjenstår, jeg kommer til å ha ett hektisk liv.😁

 

Ååå så jeg har lengta etter denne lørdagskvelden! ❤️ den skal nytes ilag med min kjære som jeg ikke har vært sammen med på en uke, det er lenge siden vi har tilbrakt så lite tid sammen som nå den siste tiden, det skal tas igjen i kveld! ❤️

 

Med dette vil jeg ønske dere en magisk kveld! jeg er så glad jeg har dere. 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg