Det er helg folkens!

Uka er over omsider, og jeg er glad jeg kan legge denne uka bak meg, og se frem til en ny uke! Denne uka har vært ekstra hard og jeg satser på at ting blir bedre fremover og at min egen usikkerhet slipper mer taket i meg, for denne uka har den virkelig ødelagt hver eneste dag. Jeg gjør alt i min makt for å få en bedre helg enn forrige, og jeg må resette hjernen min og starte på nytt. Disse dalene er lange å komme seg oppav, men det er på tide nå tenker jeg!

Jeg føler jeg er på vei en plass, og at det går fremover, men så rastløs jeg er så har jeg alltid dårlig tid. Jeg snakket om ryggen i går og sa at jeg fryktet å aldri klare å komme meg i jobb igjen, men når jeg tenker meg om så har det bare gått ett halvt år siden jeg knakk den, og jeg har en ganske så alvorlig skade så ett halvt år er ikke lenge nok til å helbredes. Jeg har problemer med å bevege meg, og i går var den værste dagen på lenge. Da fikk jeg vondt bare det var en hump i veien så dette vil ta lengre tid enn jeg forestilte meg. Nå går jeg egentlig bare vent for hva som skjer fremover!

Jeg har blitt møkkalei av prosjekter som er halvveis her i huset, da dvalen virkelig har tatt over meg og ting har stått halvveis lenge. Så i dag maler jeg ferdig trappen som har stått med to steg umalt og masse detaljer som har stått lenge uferdig. Jeg har funnet meg en passelig stilling der jeg kan sitte på huk, og det går med mange pauser! Man finner løsninger med det en har og det føles godt å krysse det av listen over tingene som bare har hopet seg opp som ugjort :). Jeg skal legge ut bilder når jeg er ferdig 😉

God helg folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg