Det er helg folkens!

Og vi glir inni den 29énde helgen edru! Det føles så mye bedre en de helgene på fylla, anger, angst, panikk, stress og reparasjon av alt dumt man har gjort! Jeg holdt meg ikke til helgene, og kunne drikke 1år i slengen, hver eneste dag, på samme måten. Nå bruker jeg helgene til opplevelser, det er da min kjære har fri fra jobb og vi kan finne på ting vi ellers ikke får tid til i ukene! Helgene er tid for avslapning og til å lande litt, innse hva man har oppnådd og hvor langt man har komt. Denne helgen kommer aldri til å klare å toppe forrige helg, for den var helt magisk! Men vi skal gjøre alt for å gjøre den bra <3

Min kjære går ut i ferie nå i to uker, så vi har tiden fremfor oss og kan gjøre akkurat det vi ønsker, når vi vil 🙂 jeg ser frem til denne sommeren her, og tenker på alle de sommerene jeg har sittet inne i leiligheter og bare drukket bort alt. Det er mange år siden jeg fikk med meg en hel sommer, mange år siden jeg fikk sol på huden og mange år siden jeg har vært tilstede foruten forrige sommer. Jeg blir rik på opplevelser nå når jeg får med meg hva som skjer rundt meg, og er ikke lenger redd for å hoppe i ting og gjøre ting jeg ikke ellers hadde gjort, og det føles godt å være mer fri som menneske! Jeg har ikke lenger denne tvangstrøyen på meg og kjenner det er godt å puste ut, reflektere over hvor mye bedre jeg har det nå og det er fint å kunne tenke litt fremover og slippe å ta en dag av gangen på denne veien her. I dårlige perioder er det gjerne slik, at man må ta en dag av gangen, og i bedre perioder tenker man gjerne en uke av gangen 🙂 og det er godt å kjenne forskjellen når man har det bra, i forhold til når ting butter imot!

Det er helg folkens! Og det er så masse å se frem til! Jeg klarte endelig å stå opp tidlig i dag, og fikk sove skikkelig i natt, så jeg er spenn klar for denne hærlige Fredagen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg