Det er freddan!

Det er helg igjen og ukene suser forbi uten at man klarer helt og henge med! denne uken har jeg bare fått gjort disse tingene jeg absolutt har måttet og alt annet har havnet bakerst i rekken, noen uker er bare slik og man må ta det som det er, jeg lengter etter enklere tider og vet dem kommer snart. 

Jeg er demotivert og veldig klar over det, det er liksom grenser for hvor mye motgang man orker før luften går utav ballongen. Jeg har snakket med pappa som mener at rusen ikke er ett problem og det viser meg bare at avstanden er viktig for meg selv, for min egen helse og rusfrihet må avstanden bare forbli der den er og det er vondt og se at noen ikke klarer og ta innover seg det helt tydelige som alle andre ser. 

Man skriker høyt om at man ikke skal bruke krefter på ting man ikke kan forandre og man er flink til akkurat dette i gode perioder, men når det kommer til mine nærmeste er det vanskelig som faen. Oppgitt og sliten av hele situasjonen. 

Jeg føler jeg har gitt mitt alt, mitt bokstavelige alt har jeg ytt for og klare og stable denne familien på beina og gi fred til foreldrene mine, nå er det ikke lenger opp til meg og det eneste jeg kan fokusere på er og gi min mor den beste alderdommen hun kan få. Hun fortjener det etter dette livet jeg og pappa har gitt henne og jeg føler vi begge har ødelagt livet hennes, rett og slett. 

Det eneste jeg er helt sikker på er at jeg ikke skal ruse meg i dag, at jeg skal ta en dag av gangen og være den beste utgaven av meg selv, at jeg skal sette andre før meg selv og at jeg skal klare og nå målene jeg setter meg for akkurat i dag. Vi har ingen kontroll på morgendagen, alt kan skje men akkurat i dag er det vi som sitter med makten. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg