Det er det ytre som teller

25 julegaver er allerede pakket inn og det er ikke ofte jeg sier at det er det ytre som teller, men akkurat i denne sammenheng passer det bra. Jo mer delikate og vakre gavene ser ut jo bedre er det og jeg elsker og bruke kreativiteten! alt vi gjør er på stramt budsjett og jeg legger både kjærlighet og masse omtanke i selve innpakkingen, jeg tenker på mottaker imens jeg koser meg med og pakke inn (les:banner og steiker fordi alt går galt).

Vi har vært på bingo som har blitt en tradisjon på søndager, vi har vært syke så har gått glipp av det dem to siste søndagene men i kveld slo jeg til med både corner og sprang og tok med meg to svære sjokoladeplater hjem!

Ryggen min verker som aldri før i kveld men bli ferdig med dette skal jeg! sta som jeg er gir jeg meg ikke før jeg er ferdig og kjenner at jeg gleder meg til operasjon der tjangsene er 50/50 for og bli bedre. 

En magisk søndag i heimen! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg