Det beste som har skjedd på lenge!

                                 Heisann kjære lesere!

I dag blir det en spennende dag! det er mandag og det er tid for og bli kvitt alt bosset som vi har samlet igjennom 4 dager med opprydding, sortering og kasting! vi prøver og gjøre livet litt lettere og bli kvitt alt vi ikke trenger lenger, det har vært terapeutisk og bare tømme huset og se hvor organiserte vi faktisk er når vi først setter igang. Helt siden torsdag har vi jobbet på spreng og i dag skal sekkene bort. Det er noe befriende med det hele!

Her er innleggene om prosjektene våres! 

https://monicavederhus.blogg.no/prosjekt-kjeller-er-fullfort.html

https://monicavederhus.blogg.no/det-topphemmelige-prosjektet-er-fullfort.html

De siste ukene har jeg vært engstelig for og ta fatt på den nye uka, vi har virkelig slitt her hjemme og har overhode ikke hatt det bra. Denne uka starter vi med blanke ark og nytt mot føler jeg, det gjør noe med en! 

For første gang på veldig lenge føler jeg på ekte lykke og ekte mestring, det har gått så trått her og alt har vært så vanskelig så det er veldig deilig og nå føle at man mestrer hverdagen sammen! jeg unner alle denne følelsen jeg nå sitter og kjenner på. Vi har endelig klart og komme igjennom en vond periode, vi har klart det og er forberedt på fremtiden som vil gi oss mange slike runder av ulike slag.

Ekte livsglede er det eneste som kan forklare hvordan jeg føler det akkurat nå, og jeg føler meg virkelig priviligert som kan sitte på en tidlig mandags morgen og si det. 

Jeg ønsker dere kjære lesere som er med meg igjennom det hele en riktig god start på denne uken! del gjerne bloggen og hjelp meg og få den ut 🙂 del gjerne også gruppen jeg har laget til bloggen her:  https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

masse kjærlighet til dere <3

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg