Det topphemmelige prosjektet er fullført!

Jeg skal ikke ha på meg at jeg har blitt “fin” på det og har blitt redd for og bli skitten på hendende for jeg har aldri vært så skitten som jeg nå føler meg! hele gårsdagen og hele dagen i dag har gått med til og tømme “bolet” til pappa, og jeg skal love dere at sinnet har vært i kok og frustrasjonen over rotet til andre har nesten fått meg til og gi opp mange mange ganger, men nå er vi jammen i mål! fy flate! 

Dette prosjektet skjer bare en gang, det lover jeg. Aldri igjen er det tillat og ødelegge huset vi har kjøpt oss og jobbet hardt for og få, nå er det andre tider og andre regler for alle som skal bo her. Jeg trodde at jeg var ferdig med og pante ølbokser den dagen jeg sluttet og drikke, men nå har vi pantet flasker for over 1500kr og samtlige av de flaskene lå i denne haugen. Jeg gremmes men nå er det gjort, punktum finale og det føles ut som noen har kjørt over hele kroppen min.

Da jeg valgte rusfriheten så valgte jeg også å skape meg dette normale livet, der man har kontroll på sakene sine og har orden rundt seg, kjelleren strider imot alt jeg tror på, og alt jeg står for. Når huset forfaller på grunn av latskap og dårlige holdninger, så kjenner jeg at jeg nesten eksploderer! jeg er ikke ett menneske som pakker inn noe som helst, det har dere sikkert merket! 😉

 

Hva syns dere om dagens økt? er det godkjent? 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg