Prosjekt kjeller er fullført!

Rommet jeg grøsset idet jeg gikk inni er ferdig! Vi har jobbet i hele dag der min kjære tar seg av de tunge løftene og jeg sortering og lette ting ❤️


 

I dag tidlig såg det slik ut! Det føles utrolig deilig og bli ferdig med ting som har gnagd på samvittigheten! Jeg har funnet så mange minner som har fått meg til og gråte og så mange fine minner jeg tar med meg videre ❤️

Nok en effektiv dag her i heimen sammen med mine favorittmennesker ❤️ En god feiring av 500 dager syns jeg! Hva syns dere?

4 kommentarer
    1. Bare å ta av seg hatten for dokke flinke folka. Arbeid er god medisin når ein orkar det. Eg set i ly for nordavinden på Lisjemåløyna og et vårruller frå Torget Mat – herlig. Kos dokke resten av laurdagen og helga🥰

    2. Dypt imponert! Det er sånne ting jeg drømmer om å få gjort, men alltid utsetter🙄
      Har noe å lære av dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg