Den ULTIMATE fredagskveld!

God kveld kjære lesere!❤️

Da vi kom hjem seint på kvelden etter seminaret på Storefjell la både jeg og Sebastian oss under dyna med alle klærne på her i stua fordi det var så iskaldt i leiligheten våres 😬

I kveld sitter jeg her i bh og holder på og koke over!🤭 ovnen vi kjøpte i går stod til alle forventninger og litt til!😁

Det er noe rart her i heimen, vi kjøper en ny ovn for hvert år og når vinteren kommer igjen så funker den ikke lenger! det verste jeg vet er å fryse hjemme, det og å være altfor varm.

Nå er det i alle fall varmt og godt her i stua og jeg har til og med måttet skru ned tempen! himmel!🤭

Jeg sitter å jobber litt med neste eksamen som skal leveres inn med tv’en summende i bakgrunnen, roen har senket seg i heimen og helga skal omfavnes og nytes til det fulle (om man kan det midt i eksamenståka)🤭❤️

 

 


Jeg har en skikkelig godfølelse i hele kroppen og livet er egentlig ganske så godt akkurat nå, ting har en tendens til og falle på plass og innimellom får jeg noen bonuser som bare driver meg videre. Ingenting kan stoppe meg når jeg først har bestemt meg for noe, og den egenskapen tenker jeg å benytte meg av fremover!😁

 

Jeg tror dette blir den ultimate både fredagskveld og helg, vi har absolutt INGEN planer foruten om å bare være her i heimen våres og gjøre oss klare for eksamenene våres som venter oss. Sammen skal vi studere og forberede oss! jeg har absolutt alt jeg trenger ❤️

 

Ingen vet hvor haren hopper, ingen vet hvor Monica stopper!

 

Bare innom for og ønske dere en deilig start på helgen❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg