Den store dagen er kommet

Reklame | Ellos.no

Jeg vet ikke om hva som skjer med meg i dag, jeg finnes ikke engstelig eller kjenner på nerver for øyeblikket. Jeg har en tendens til å bli kald når det først gjelder, og håper det stemmer i dag også. 

Det eneste som kan ødelegge for meg i dag er meg selv, og at nervene overtar og jeg gjør noe jeg ikke gjør til vanlig, og jeg håper denne nervøsiteten holder seg unne lengst mulig. Jeg skal kjøre med lærer i mange timer før oppkjøringen, slik jeg blir vant med bilen hans igjen, og får inn de siste justeringene før dommen skal avsies.

All jobbingen og alt strevet skal testes i dag, og når dagen er omme innehar jeg sertifikatet eller ikke 🙂 og akkurat nå tenker jeg at jeg skal tape og vinne med samme sinn, men jeg tviler på at det blir den samme stemningen om jeg stryker. 

Det eneste jeg har plass til mentalt nå er dette, og jeg gleder meg til det er overstått slik at jeg kan glede meg over alle disse andre positive tingene som skjer i livet mitt <3 

I dag skal jeg opp til den viktigste testen jeg kan tenke meg, og jeg krysser alle fingrene for meg selv i dag!

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til dere leserene mine <3 Jeg har funnet meg ett favorittmerke der inne som du ser her 🙂 

Vila//Vila//Vila//Vila

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg