Den store dagen er endelig her!

Dagen jeg har telt dager frem imot er endelig her og snart reiser vi på Årsmøtet 2022 for Rusettervernet Sogn og Fjordane! 😁 organisasjonen vi brenner for og elsker og det viktigste treffet i året er endelig her, sommerfuglene i magen er store som fly!

Jeg har forberedt en liten tale som leder for Måløy etterverngruppe men den blir ikke så lang og gjennomtenkt som de pleier og være. Tenk at det er mitt tredje årsmøte! hvem hadde vel trodd at jeg ville klare dette her? 😂

 

Nå reiser jeg jo som ganske så bevegelseshemmet men på død og liv skulle jeg ikke gå glipp av dette her, og som de fleste rusavhengige så klarer vi akkurat det vi bestemmer oss for. 😁

Åååååå så jeg gleder meg! ❤️❤️❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg