De vondeste dagene i året

Helt ærlig så kunne denne dagen her blitt så mye verre! 

 

Slike bursdager og egentlig alle slike dager jeg ikke får vært med er vonde men jeg har klart å snu noe i hodet mitt.❤️

På min topp-liste over dager som virkelig er vonde å komme seg igjennom når det kommer til barna mine er juleaften og disse bursdagene. Noen ganger griper bare en intens tristhet meg men akkurat i dag har jeg valgt å tenke på alle de gode minnene vi har skapt oss.❤️

 

Det eneste jeg har tenkt på er hvordan nittenåringen har det på dagen og om hun blir varta opp som hun fortjener, jeg har tenkt på hvor voksen hun har blitt og hvor mye jeg gleder meg til fremtiden vi har sammen.❤️

 

 

Innimellom griper tristheten meg men akkurat i dag tenker jeg tilbake på alle de gode minnene.

 

 

Jeg har rett og slett snudd mine egne tanker og tatt makta over demonene som helst hadde ønsket at jeg ble liggende i senga hele dagen og syns synd på meg selv! alt i alt må jeg gjøre disse tingene som gjør ting lettere for meg selv, til vi møtes igjen.

 

Det er helt vanvittig å være mamma til en nittenåring og jeg vil nok aldri se på meg selv som en voksen dame, jeg har jo ikke gjort alle disse tingene voksne damer skal gjøre for og få denne tittelen. Jeg kommer nok aldri til å vokse opp men mange gode ting kommer utfra ett ungt sinn!😁

 

Jeg har i alle fall bevist noe for meg selv i dag, at uansett hvor vanskelige ting jeg må stå i så klarer jeg det meste så lenge jeg holder de vonde tankene på avstand. Så lenge jeg har makten over tankesettet mitt så vil jeg aldri ville kunne bli så svak som jeg har vært før, jeg er ett endret menneske på alle måter og jeg tar riktige valg når jeg først står og må ta dem.❤️

 

 

 

I dag valgte jeg og gjøre denne dagen positiv, og ikke bare på grunn av meg selv men fordi jeg vet at datteren min ønsker det beste for meg, at jeg ikke skal sitte her og sørge på bursdagen hennes.❤️

 

I dag feirer jeg henne med å ha det godt med meg selv og sende masse meldinger og minne henne på hvor høyt jeg elsker henne.🌹

 

Det var riktig godt å være i lokalet våres i kveld og få snakket med likesinnede om hvordan denne dagen har vært for meg, en riktig fin avslutning! nå fokuserer jeg fremover, imot skole og alle disse tingene jeg kan gjøre for å være en ressurs i livene til barna mine og jeg gir meg aldri.❤️

 

Jeg er bare glad for at datteren min fortsatt kaller meg mammaen sin, det betyr helt vanvittig mye. 🌹 Dette har vært en veldig fin dag, tross tårer som kommer innimellom. Det kunne ha vært så mye verre ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg