Dårlig start på uka!

Reklame | Bodylab

Jeg skjemmes over starten på denne dagen her, og aner ikke hva som har skjedd, men jeg har altså klart å forsove meg til den viktige legetimen jeg hadde i dag, og gudene vite når jeg får time igjen nå i disse tider! Jeg har faktisk ikke forsovet meg siden Desember, så det måtte jo bare skje en gang. Jeg har nemlig slått av telefonen i ørska og låg omtrent i koma i hele natt. Jeg er trøtt i trynet og har null energi og er egentlig ganske sur på meg selv, fordi jeg har gledet meg til å finne ut hvordan det egentlig står til med denne hersens kroppen min, og nå gikk jeg glipp av det, og den eneste jeg kan klandre er meg selv!

Denne uka startet ikke akkurat slik jeg ønsket det, men håper jeg får time igjen ganske snart. Vi er rett og slett ikke vant med at samfunnet rundt oss faktisk lever så dette er tydelig tegn på at dvalen faktisk har overtatt meg fullstendig. Jeg sliter også med matlysten min som er helt nede i kjelleren, og det er en stor overgang for meg. Jeg har hatt kjempebra matlyst siden Desember nå og spist regelmessig og bra, men den siste mnd har denne gått helt bort og ofte glemmer jeg å spise på nesten en hel dag, og må nesten spørre dem rundt meg om jeg har spist. Jeg spiser ikke før jeg blir dårlig, og det er ingen godt tegn, så jeg prøver å skjerpe meg. Jeg nekter å bli syk av noe jeg kan unngå denne gangen.

Nå når jeg forsov meg i dag har jeg ingen planer for denne hærlige Mandagen, men jeg klarer lett å fylle den opp med kjekke ting, det gjør vi alltid! Jeg gleder meg til å ta fatt på denne nye dagen <3

Bodylab Protein Marzipan (12 x 50 g)//Bodylab Protein Bar Mix Box//Bodylab Peanut Butter (1 kg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg