Dagens store høydepunkt!

 

 

I dag stakk solen frem og plutselig føles alt så mye lettere! jeg er en av mange som blir ekstra nedtrykt når det er mørkt rundt meg døgnet rundt, og jeg må bruke ekstra energi bare for å eksistere. På disse dagene der solen plutselig dukker opp og man kjenner varmen som omgir deg ute så føler jeg meg som best! man får disse behovene for og komme seg igang, komme seg ut og bare nyte. 

Usikkerhetene rundt pandemien som har nådd stedene rundt oss ligger som en svart sky over oss, og man kan ikke lenger planlegge morgendagen. Det er så mange ting som skjer rundt som kunne dratt en ned, så for meg er det viktig og fokusere på disse øyeblikkene der alt faktisk er helt ok! i dag brukte jeg atter igjen naturen som terapi og jammen santen er det godt og leve. 

Ukas andre dag er snart over og jeg har hatt en helt grei dag, jeg prøver og komme meg frempå med småprosjektene mine og har nok og henge fingrene i, så jeg finner ingenting og klage over. Vi er veldig heldige! 

Dagens positivitet ifra meg! hva har dere gjort i dag? og hvordan er situasjonen rundt dere ang pandemien vi står midt oppi? 

Legg gjerne igjen ett spor etter dere i kommentarfeltet kjære lesere.

—-

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg