Dagens påskeaktiviteter!

I dag har vi hatt pappaen min hjemme i noen timer og har tatt han med på en rundtur i bilen, vi gjør det beste utav situasjonen og prøver og gjøre positive ting sammen. ❤️
I dag har vi tatt han med til havet, noe som ligger hans hjerte nært. Vi har hørt på sangen “Optimist” og mange andre vakre norske sanger, vi har hatt allsang i bilen og jeg er glad at ingen andre hørte oss. 😂

 

 

Jeg har jo vært litt tilbakesatt fysisk og det merkes på oppgavene i hjemmet som har blitt mine, så i dag når min kjære har sin første fridag vil det ikke si at han får fri av den grunn. 😂 Vi har tømt og vasket kjøleskapet slik at vi er klar for og fylle det til påske, vi tenker og ha påskefrokoster her hjemme på samme måte som vi gjør til jul.❤️ Skape våres egne tradisjoner og ta tilbake disse høytidene har blitt viktig for oss. 

 

 

Jeg har også tømt denne, den var overfylt med ting som jeg har sortert. Dette er noe som har stått og irritert dritten av meg så lenge så det var en befrielse og få det gjort! 😂

 

 

Vi skal nyte denne påsken sammen, vi skal gjøre mest mulig utav hver eneste dag men først må vi få orden på hjemmet våres! ENDELIG har jeg hjelp i min kjære! ❤️😁

Ett skritt av gangen, så kommer man i mål til slutt💫

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg