Dagen i går var helt ellevill! – En følelse av å være fyllesyk –

God morgen bloggen og velkommen lørdag!❤️

 

Jeg husker ikke sist jeg hadde fri en hel helg! jeg tror denne bobla mi har sprukket for jeg våknet og følte meg ganske så rar 😳

 

Jeg er ekstremt sliten og føler meg nesten litt fyllesyk😬

 

Jeg kjørte Sebastian på jobb i syvtiden og la meg rett og slett i senga igjen og har fått noen timer til på øyet. Gårsdagen var surrealistisk med både svar ifra drømmeskolen, sykehusbesøk jeg grua meg til OG bildene ifra fotoshooten! 🤭 jeg hadde heldigvis med meg jentene mine ellers ville dagen i går blitt SÅ mye lengre og kjedeligere, denne ventetiden er jeg ikke flink på.

 

Innleggene finner du her 👇

 

– De omsnakka bildene kan ENDELIG deles! – Fotoshoot!- (blogg.no) 

– JAAAA! Jeg kom inn på drømmeskolen! (blogg.no)

 

 

 

Fotograf: Dagrun Reiakvam

 

 

 

I dag skal jeg ut i de tre hageflekkene vi har rundt huset og prøve å gjøre underverker! ❤️ i går kjøpte jeg blomster og jord til og fullføre den store blomsterpotten vi kjøpte her om dagen og jeg har gått helt opp i hagen! ett oppheng som jeg ikke forstår hvor kommer ifra, jeg bare tenker på løsninger hele døgnet!😳

 

Planen var egentlig og bruke hele dagen ute men jeg tok ikke høyde for og føle meg fyllesyk i dag, jeg ser hvor langt jeg kommer og er fornøgd uansett hva jeg får gjort.

 

Å sette seg mål man faktisk kan nå har blitt viktigere for meg en å gape over for mye og føle seg mislykka etterpå.❤️

 

Jeg gleder meg til og dele dagen med dere! vi blogges snart! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg