De omsnakka bildene kan ENDELIG deles! – Fotoshoot!-

Mine damer og herrer! *trommelvind*

 

Å være på fotoshoot med en proff fotograf! Å ta massevis av fine bilder i idylliske omgivelser for så og få vite at man ikke har lov og dele bildene på sosiale medier når man deler hver eneste dag der var som ekte tortur! 😂🤭

 

Det har aldri kribler så i delefingeren som når jeg mottok disse bildene og gleden var vanvittig stor i dag når jeg fikk noen bilder som jeg har fotografens velsignelse til og dele som jeg vil! 😁❤️😁

 

Hellemåne så deilig og være fri!😂

 

Det merkelige med hele opplevelsen var hvor gøy det ble!😁 At selv min kjære Sebastian syns det var gøy! Alt takket være en flink fotograf som gjor at vi følte oss i trygge hender og det fantes ingen kleine øyeblikk ❤️ Jeg er SÅ fornøgd og blir forelska i mannen min hver gang jeg titter på dem 😍

 

Nå har jeg bestilt oss album med massevis av bilder som vi sammen har plukket ut og er så glad for gaven ifra vennene våres i Rusettervernet, uten dem hadde vi aldri fått denne opplevelsen ❤️

 

SÅ til bildene som jeg vet mange av dere venter på! det har virkelig vært vondt for meg å ikke kunne vise dere, nå er øyeblikket komt! 👇❤️😁

 

Fotograf Dagrun Reiakvam
Fotograf Dagrun Reiakvam
Fotograf Dagrun Reiakvam
Fotograf Dagrun Reiakvam
Fotograf Dagrun Reiakvam

 

Fotograf Dagrun Reiakvam

 

❤️
Han er klippa mi og livet mitt

Han er bautaen og ankeret mitt

Han er årsaken til endring

Motivasjonen til og bli bedre

Han er starten på det ekte liv

Og den jeg vil velge hver eneste dag

Oss to mot verden

❤️

 

Følg oss videre på denne reisen 👇❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så flotte bilder! 😍 Men jeg trodde det var brudebilder dere skulle ta, med proff fotograf 🙈🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg