JAAAA! Jeg kom inn på drømmeskolen!

Herrelighet så spent jeg har vært i dag! 😳 Både på prøvesvar på sykehuset og dette svaret jeg har ventet på ifra drømmeskolen!

 

Prøvene mine viser at blodplatene mine er normale og at alt er fint der. Nå må jeg bare Leite videre etter årsak til symptomene jeg kjenner på. ❤️

 

 

 


Vi tre satt på Burger King og nøt livet da mailen tikket inn! Jeg kom inn! Jeg kom inn! Jeg kom faktisk inn dere! 😁😁😁😁 Erfaringskonsulentskolen i Trondheim here i come! ❤️ året som kommer blir fryktelig spennende!

Lykkerus er nesten ikke dekkende for lykka jeg kjenner på nå 🤭😁❤️

 

 

 

Shoppa til Hagen! ❤️
Tar med oss hjem til de som venter på oss ❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mykje med skoleplass og studier til høsten, Monica!💐
      Lykke til….når den tid kjem.
      💐I know and I trust💐at dette går *din vei*.
      Kos deg/ dere og nyt søndagen og sommaren vidare.

      klem frå Gøril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg