Dagen derpå!

Det er lørdag morgen og dagen derpå her i heimen! jeg gleder meg allerede til neste gang jeg får møte gjengen igjen og føler meg ekstremt priviligert som er en del av noe som er så mye større enn meg selv, jeg kjemper ikke en kamp aleine men i fellesskap med så mange unike hærlige mennesker som alle har fått en spesiell plass i hjertet mitt.❤️

Heldigvis er det ikke lenge til neste gang og nå gleder jeg meg til og ta fatt i livet mitt her hjemme og gjøre det beste utav alt! 

I dag skal jeg levere noen klær til pappa som har blitt plassert på sykehjemmet her i Måløy, det er med blandede følelser jeg oppsøker dette stedet med så mange dårlige minner. Jeg trodde jeg var ferdig med slike besøk når pappa ble kreftfri, men den gang ei.

Positive tanker får meg helt sikkert igjennom denne dagen også! jeg ønsker dere alle en fantastisk lørdag! tusen takk for støtten og for at dere er her for meg ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg