Da har Coronaen nådd oss også! :(

Reklame | Ellos.no

Det er vanskelig å ta innover seg denne pandemien føler jeg, vi ser jo på tv-en at smittetilfellene går opp og at verden raseres av ett farlig virus, som selv kan ramme de friske. Hele verden har vært i mange måneder i dvale, vi har måttet ta avstand til dem vi er så glade i, og mange har måttet droppe ferieturer til utlandet og heller har feriert her hjemme i vakre Norge! Virkningene av denne dvalen er usikker, og mange mange bedrifter går dukken og klarer seg ikke igjennom, og jeg tør ikke å tenke på alle dem som sliter ifra før, som nå får denne byrden oppå alt. 

Grunnen til at jeg føler det er vanskelig å ta innover seg dette her, er fordi vi ikke har vært berørte av viruset, og plassen jeg bor på har fått være i fred. Alle disse reglene er gjennomført og jeg har ikke fått i meg mer sprit enn etter at jeg sluttet å drikke! Det har gått litt i bølger med tankekjør ang dette viruset, og oppi det hele når ting har begynt å løsne opp, har livet gått nesten tilbake til slik det var før. 

I dag er det påvist smitte også her jeg bor, og med ett er dette tankekjøret og redselen her. Vi vet så lite om viruset i det store og det hele, og når man ikke vet så blir man sikkelig urolig i kroppen. Hva om man har vært i nærheten av dem som er smittet? Hvordan ville det påvirke våres liv? Hadde jeg dødd om jeg fikk dette viruset? Om jeg har det, så har hele familien min det.. osv… tankene bare strømmer på, og med ett er vi en del av denne tragedien dette viruset er. Jeg har faktisk ikke hatt angst siden jeg sluttet å drikke 18.Des, men nå kjenner jeg en litt småpanikk spre seg i kroppen! Dette viruset syns jeg bare kan forsvinne og slutte å psyke oss ut på denne måten, og jeg syns det er temmelig dumt å spise flaggermus og andre spekulative vesener! 

Klær fra Ellos! Anbefales på det varmeste! <3 

JUNAROSE by VERO MODA//La Redoute//Gina Tricot//Gina Tricot//Soaked in Luxury

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg