Camsex for penger !

Reklame | Ellos

I natt fikk jeg min første rare og ekle kommentar etter at jeg startet å blogge, og jeg har jo egentlig bare ventet på det 🙂 jeg har hørt bloggere får mange slike kommentarer og tilbud om litt av hvert, og i går var det altså min tur! Jeg ble tilbudt penger for å være naken på cam og for meg er det hele bare komisk. Jeg tar det hele med ett smil, men tenker også på andre som er i en anderledes situasjon enn meg. Det er for meg merkelig at eldre menn faktisk tenker at det er greit med slike tilnærmelser til jenter dem ikke kjenner en gang, og jeg setter ikke helt pris på å bli objektisert på denne måten. Jeg er ganske så klar i talen om at jeg faktisk er sammen med verdens beste mann som jeg faktisk skal gifte meg med, så at andre tar kontakt på en slik måte når dem vet jeg er i ett forhold er også noe som forundrer meg.

Om noen hadde alle penger her i verden hadde jeg aldri sunket så lavt på skalaen, men jeg forstår også dem som gjør dette når det presser skikkelig på økonomisk, og jeg skjønner jo at jeg er priviligert som har mat og drikke på bordet og ingen å forsørge. Ikke alle er like heldige, så jeg tenker at slike tilnærmelser er bare patetiske og ekle 😉 så til neste gang, ikke kontakt meg om slike ting!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg